Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik mijn abonnement bij Tele2 kosteloos opzeggen omdat ik ga samenwonen op een adres waar al een aanlsuiting van Ziggo is?

Ik ga per 1 november of 1 december samenwonen met mijn vriend. Hij heeft al een abonnement bij Ziggo. Ik wil de mijne opzeggen, maar die loopt nog tot 1 juni 2013. Ik heb gehoord dat ik mijn abonnement dan kosteloos op kan zeggen, omdat ik ga verhuizen naar een adres waar al een aansluiting is via een andere provider. Klopt dit?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
786

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Volgens mij geldt dat alleen in situaties dat de aanbieder in het postcodegebied niet kan leveren. In zulke gevallen kan de aanbieder namelijk niet aan de leveringsverplichting voldoen waarna het contract dus wordt ontbonden. Of er een andere aanbieder bij betrokken is doet dan niet ter zake. Je zult dus in het geval dat ze WEL kunnen leveren gewoon gehouden worden aan het contract en aan de eventuele opzegtermijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding