Kan ik mijn abonnement bij Tele2 kosteloos opzeggen omdat ik ga samenwonen op een adres waar al een aanlsuiting van Ziggo is?

Ik ga per 1 november of 1 december samenwonen met mijn vriend. Hij heeft al een abonnement bij Ziggo. Ik wil de mijne opzeggen, maar die loopt nog tot 1 juni 2013. Ik heb gehoord dat ik mijn abonnement dan kosteloos op kan zeggen, omdat ik ga verhuizen naar een adres waar al een aansluiting is via een andere provider. Klopt dit?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Volgens mij geldt dat alleen in situaties dat de aanbieder in het postcodegebied niet kan leveren. In zulke gevallen kan de aanbieder namelijk niet aan de leveringsverplichting voldoen waarna het contract dus wordt ontbonden. Of er een andere aanbieder bij betrokken is doet dan niet ter zake. Je zult dus in het geval dat ze WEL kunnen leveren gewoon gehouden worden aan het contract en aan de eventuele opzegtermijn.