Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan het zo zijn dat het bij een telefoongesprek vanuit een callcenter zo stil is op de achtergrond van het gesprek?

Er worden toch meerdere gesprekken tegelijkertijd gevoerd?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
792
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik hoor vaak andere gesprekken op de achtergrond.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ook veel van die gesprekken vinden plaats vanuit de huiskamer. Ik heb vorig jaar een aanbod gehad voor een callcenter te werken, dat moest dan gedeeltelijk vanuit mijn eigen huis gebeuren. Dat zullen de stille gesprekken zijn, vanuit een callcenter hoor je vaak gesprekken op de achtergrond. Ik heb dat niet aangenomen, omdat ik geen spullen kan aansmeren waar ik zelf niet achter sta.
Antoni
10 jaar geleden
Crea, niet al het callcenterwerk is verkoopwerk. Er zijn ook helpdesks waar klanten met vragen zelf naartoe kunnen bellen, en bureaus die bijvoorbeeld telefonisch enquêteren.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dit ligt waarschijnlijk aan het type microfoon dat wordt gebruikt. Bepaalde microfoons filteren het omgevingsgeluid weg.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Om meerdere gesprekken te voeren kunnen ze deze snel uitzetten, of overschakelen naar andere. En natuurlijk aan het type
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding