Hoe kan het zo zijn dat het bij een telefoongesprek vanuit een callcenter zo stil is op de achtergrond van het gesprek?

Er worden toch meerdere gesprekken tegelijkertijd gevoerd?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik hoor vaak andere gesprekken op de achtergrond.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ook veel van die gesprekken vinden plaats vanuit de huiskamer. Ik heb vorig jaar een aanbod gehad voor een callcenter te werken, dat moest dan gedeeltelijk vanuit mijn eigen huis gebeuren. Dat zullen de stille gesprekken zijn, vanuit een callcenter hoor je vaak gesprekken op de achtergrond. Ik heb dat niet aangenomen, omdat ik geen spullen kan aansmeren waar ik zelf niet achter sta.
Antoni
10 jaar geleden
Crea, niet al het callcenterwerk is verkoopwerk. Er zijn ook helpdesks waar klanten met vragen zelf naartoe kunnen bellen, en bureaus die bijvoorbeeld telefonisch enquêteren.

Het beste antwoord

Dit ligt waarschijnlijk aan het type microfoon dat wordt gebruikt. Bepaalde microfoons filteren het omgevingsgeluid weg.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Om meerdere gesprekken te voeren kunnen ze deze snel uitzetten, of overschakelen naar andere. En natuurlijk aan het type