Bij welke telefoon kan je contacten blokkeren voor sms en gesprek?

Ik wordt lastig gevallen door iemand en ik wil degene graag blokkeren. Mijn sms box zit steeds vol en ik ben daardoor ook vaak telefonisch onbereikbaar. (waarschijnlijk omdat er steeds een sms onderweg is)
Welke, niet dure, telefoon kan ik daarvoor gebruiken?

Ik wil het niet via de provider doen, omdat hij steeds een ander nummer heeft.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

ik weet dat ze bij politie contacten kunnen blokkeren. Verder zal ik langs je plaatselijke telefoon winkel gaan en even vragen. Maar als die steeds een ander nummer heeft lijkt mij het beste om zelf een ander nummer te nemen zodat die persoon dat nummer niet weet. veel succes !
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
helaas, een ander nummer is voor mij geen optie, het is een zakelijk nummer. Hij zal snel mijn andere nummer weten. Hem blokkeren is het gemakkelijkst. En naar politie is een net iets te grote stap voor mij.