is het erg als je glassex op je mobiel om schoon te maken of dat clean van goedkope merk?

er staat wel op niet gebruiken op lcd schermen led en plasma schermen maar ik gebruik het een tijdje om me mobiel te laten blinken en werk wel maar is dit goed of moet ik echt niet meer doen

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
2.5K

Antwoorden (1)

Er is een kans dat je touchscreen (als je die hebt) uiteindelijk niet meer goed werkt.
Dit had een oom van mij met zijn TomTom, die reageerde niet meer op vingeraanrakingen.
En een vriend van mij had een telefoon waar je echt heel hard op het scherm moest drukken voordat hij reageerde, waarschijnlijk door van die brillenreinigingsdoekjes.

Je kunt het beste zo'n speciaal doekje halen voor je telefoon, dat is gewoon een stoffen doekje.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
heeel erg bedankt ik wis niet dat dit erg was maar k begin wel beetje te merken dat die niet heel snel regeerd dus kap er gelijk maar mee u weet zeker niet of dit nog erger wordt al gebruik je die troep niet meer schoonmaak spul ik ga maar snel ander doekje halen heb namelijk net nieuwe telefoon
Ritsuka
10 jaar geleden
je kunt in de telefoonwinkel informeren wat voor doekje het beste is. Volgens mij kun je gewoon zo'n stofdoekje gebruiken dat je bij een nieuwe bril krijgt, die maken het ook mooi schoon.
Ritsuka
10 jaar geleden
als het goed is word het niet erger als je er mee stopt, want dan tasten de chemicaliën de toplaag van je scherm niet meer aan.
Maar het word dus niet meer beter, je zit dus met een telefoon die altijd minder zal reageren.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
oke en betekend het ook door gebruiken dat je eerder krasjes krijg
Ritsuka
10 jaar geleden
dat weet ik verder niet, maar daar kun je van die plakfolie dingen voor halen