Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Samsung Galaxy s3 mini kopen (nieuw) of een 1 jaar oude Iphone 4 overkopen?

Ik wil een nieuwe telefoon en twijfel tussen boven staande. De Iphone 4 kan ik overkopen voor 190 euro en de s3 mini kost nieuw 237 euro. Ik ken de eigennaar van de Iphone en hij melde dat er geen krassen waren alleen dat het vergrendel / aan.uit knopje stoever ging.

Ik twijfel en hoor graag jullie antwoord!

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik twijfel ook omdat er geen garantie meer op zit en door vallen misschien binnen in de Iphone dingen beschadigd kunnen zijn. Als hij bv. over een aantal maanden kapot gaat kan ik niks. Met de Samsung zou ik hem kunnen opsturen!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
676

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Met een oude iPhone maak je meer indruk dan met een nieuwe Samsung. Als ik jou was zou ik dus voor de iPhone gaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Juist niet, want de Samsung heeft Android, en iOS is een vervelender besturingssysteem, omdat het bijna niet tweakbaar is en instabiel.
HeerVoldemort
10 jaar geleden
VS heeft niets gezegd over pochen, een telefoon koop je voor de bruikbaarheid, niet om mee te pochen. Als je alles koop om indruk te maken zul je wel een ellendig leven hebben :-(
Ik zou geen tweedehandstelefoon kopen als ik die telefoon niet een week als proef kon gebruiken.

Vergeet niet, je koopt de ellende van andere mensen.
(Lees meer...)
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding