hoe kan het dat mijn touchscreen raar doet?

Als ik mijn mobiel unlok, dan doet die het meestal 2 minuten nog goed. maar dan doet die opeens raar en dan doet de toetsenbord het niet meer, en andere dingen ook niet. en als ik hem 5 minuten weer uitzet dan doet die het wel weer 2 minuten, hoe kan dit?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
2.1K

Het beste antwoord

Kalibreer het scherm en als dit niet werkt probeer een factory reset
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat is onmogelijk met een smartphone.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waar heb je gelezen dat het een smartphone is? En dat is zeker wel mogelijk
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Sorry ik was vergeten te vertellen dat het een smarthphone is, maar eerlijk gezegd ik heb hem gereset en ik heb tot nu toe geen klachten meer, super bedankt.

Andere antwoorden (1)

Kan inderdaad dat het door de hitte komt. Ik ken iemand die een iPhone in de zon had laten liggen, waarna die volledig in de brand stond.