wie weet hoe ik zonder inbelnrs via 0900 goedkoop Brazilie bel ?

Zit bij de KPN ,kon eerst gewoon via een 0900 nummer inbellen,ze hebben dit nu onmogelijk gemaakt,door niet alleen het inbellen ,maar ook het gesprek te belasten,dat via 0900 tot stand komt.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Via Easybellen.nl

Bellen naar een vast nummer in Brazilië.

Bel 0900-4560400 (1 cpm) en wacht op de welkomst boodschap. Bel het volledige nummer in Brazilië (0055...). Sluit af met een hekje (#)

Bellen naar een mobiel nummer in Brazilië.

Bel 0900-4560407 (8 cpm) en wacht op de welkomst boodschap. Bel het volledige nummer in Brazilië (0055...). Sluit af met een hekje (#)