Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan je op online facturen bijv van Vodafone of T-mobile, zien wat je op je telefoon hebt gedaan?

Bijvoorbeeld als je op een bepaalde site bent, kan je dat ook online zien van welke sites je bezocht hebt? Vrienden zaten aan mijn telefoon en hebben waarschijnlijk van die erotische dingen gezien(wat misschien ook nog extra kosten erbij hebben geleverd, weet ik niet zeker) Dus ik vraag het alvast anders krijg ik het op m'n donder, ook al heb ik het niet gedaan.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
1.5K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kort antwoord, nee.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

dan moet hij daar op aan verbonden zijn denk ik maar het lijkt mij niet echt logisch
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Internet is transparant en er wordt niet bijgehouden voor de rekening waar je naar toe surft en het zit altijd in de prijs van je pakket, tenzij je een sexsite bekijkt waarbij je met je mobiel moet bellen en aan de lijn blijven om te kijken, daar wordt fors geld van je beltegoed afgeschreven. Alleen de belgeschiedenis en het aantal MB dat boven je bundel uitkomt staat op je rekening. Volgens mij is de geschiedenis van het surfen alleen op je mobiel te zien als je het (nog) niet gewist hebt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding