Mijn htc one x is uitgevallen en ik krijg hem niet meer aan, wat moet ik doen?

Mijn beeldscherm staat op zwart en wat ik ook doe, ik krijg hem niet aan. Hij maakt echter wel geluiden en de onderste drie knopjes geven wel licht. Mijn beeldscherm is laatst kapot gegaan, maar die heb ik laten maken, kan het zijn dat hij het wel gewoon doet maar dat het beeldscherm gewoon geen licht meer geeft? Er knipperde laatst ook een klein rood lampje linksbovenin het scherm... help me alsjeblieft want ik vind dit zo'n fijne telefoon!

X Melissa

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

ik heb de zelfde mobiel. en ik denk dat je batterij leeg is. iets heel simpels maar dat kan je zo vergeten. want je zegt dat er een rood lampje knipperde. als je daarmee het LED lampje bedoeld is het dus zo dat je batterij leeg is. want mijne gaat ook rood knipperen als hij nog maar 4 procent heeft ongeveer. en anders is het inderdaad een foutje van degene die het scherm gemaakt hebben. aangezien het gerepareerd is. zou het best kunnen zijn dat er miss een klein foutje is gemaakt.

Toegevoegd na 1 minuut:
owja en dat hij is uitgevallen geeft nog een reden dat de batterij leeg is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik dacht eerst ook dat hij uitgevallen was en toen heb ik hem een paar uur aan de oplader gehad, maar ik heb nog steeds dezelfde reactie.. Bovendien is het niet het LED lampje dat knipperde, die zit namelijk rechtsbovenin. Er knipperde een rood lampje naast het htc logo, dus op het scherm zelf... Denk je dat ik weer terug moet gaan naar degene die mijn scherm heeft gemaakt?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
hmm vreemd. want wat naast het htc logo zit zijn censors. ik ben bang dat je inderdaad het beste terug kaan gaan. en vragen of er miss iets mis kan zijn gegaan.