galaxy note 2 gratis + 1000mb + gratis bellen en sms voor 17 euro per maand op belsimpel.nl? is dit mogelijk zo goedkoop?

http://www.belsimpel.nl/samsung/samsung-galaxy-note-2-n7100-white/abonnement

Deze site heeft tevens vele goede recencies, maar is het wel mogelijk dat dit abbonement zo goedkoop is met gratis telefoon?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Nee, als je het Vodafone abonnement bedoelt heb je maar 500mb en100 belminuten. Je betaald voor de eerste 6 maanden inderdaad 17 euro maar daarna 34 euro.
Dus bij 2 jaar 6 maanden 17 eoro en18 maanden 34 euro.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als ik in de tabel van tmobile zie ik dat niet. De bedragen die genoemd worden bij bv 1000mb komen boven op de kosten van het bel abonnement dar er boven staat.
Dus onbeperkt bellen en sms is 34 euro, daar kun je een databundel van1000mb bij afsluiten a 16 euro. Totaal per maand 34 + 16 = 50 euro
U kunt een mooi samsung galaxy prijsvergelijking vinden op:
http://www.galaxy-samsung.nl/
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je zou bijvoorbeeld ook voor een goedkope sim only simkaart kunnen gaan via bijvoorbeeld www.sim-kaart.eu ,en dan schaf je een losse Galaxy Note 2 aan. Technisch gezien is dit altijd de goedkoopste oplossing op termijn ten opzichte van een abonnement met telefoon. Over die 2 jaar betaal je bijvoorbeeld iets meer voor het toestel in totaal (via het abonnement) dan wanneer je deze los aanschaft.