wat is het verschil tussen een particuliere abonnement en een zakelijke?

Ik kijk naar abonnementen voor mijn mobiel en zie soms een zakelijke abonnement staan. Dezen zijn vaak best goedkoop en zien eruit als een betere deal dan particuliere abonnement. alleen wat is het verschil? en kan ik als particulier ook een zakelijk abbonement nemen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
5.7K

Antwoorden (2)

Bij een zakelijk abo moet je een uittreksel van de KvK kunnen overleggen. Deze zijn vaak gunstiger dan particuliere omdat de provider hoopt op een langdurige verbintenis (met meerdere medewerkers van het bedrijf).
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als particulier kan je geen zakelijk abonnement afsluiten
En het verschil in prijs is mede doordat zakelijke abonnementen exclusief btw worden weergegeven