waar kan ik telefoonboek uitzetten op een samsung galaxy ace

Toegevoegd na 3 dagen:
Ik bedoelde natuurlijk "woordenboek" ipv telefoonboek

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

T9-woordenboek in- of uitschakelen:
Druk op het icoontje voor Instellingen.
Druk op XT9 om het T9-woordenboek in of uit te schakelen.
Als er in het vakje naast het menu-item een V wordt getoond, dan is het T9-woordenboek ingeschakeld.
Druk op de terugtoets om terug te keren naar de tekstinvoer.
Als je T9-woordenboek inschakelt, toont het scherm suggesties voor woorden die mogelijk zijn met de toetsen die je hebt ingedrukt.

Woordsuggestie in- of uitschakelen:
Druk op het icoontje voor Instellingen.
Druk op XT9 geavanceerde instellingen.
Druk op Woordaanvulling om de woordsuggestie in of uit te schakelen.
Als er in het vakje naast het menu-item een V wordt getoond, dan is woordsuggestie ingeschakeld.
Druk tweemaal op de terugtoets om terug te keren naar de tekstinvoer.
Als je woordsuggestie inschakelt, geeft het scherm suggesties voor woordaanvullingen als je de eerste letters hebt ingetoetst.