Mijn iphone verschijnt niet op 'mijn computer'.. wat te doen?

Ik heb meerdere keren mijn iPhone in de computer gestoken (Windows). Meteen opent iTunes. ik wil graag mijn foto's van mijn telefoon halen want morgen komt mijn nieuwe iPhone binnen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
1.7K

Antwoorden (1)

ga even naar configuratie scherm en automatisch afspelen

waarschijnlijk staat hij daar op automatisch itunes
even resetten dan kan je daar weer kiezen wat je wilt
maar volgens mij staan ze ook in je icloud account ?
Als je dan morgen de nieuwe iphone met je apple id instelt zouden alle instellingen beschikbaar worden voor je nieuwe iphone inclusief apps ed
heft daarna pas de machteging op voor je oude iphone onder je apple id
en doe een reset naar fabrieks instellingen
zodat er een schoon niet meer op jouw apple id schoon ios systeem op staat
capthavoc
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik kan mijn iPhone inderdaad vinden in het configuratiescherm maar daar geeft hij aan dat het een onbekend apparaat is..met een uitroepteken. Ik heb gekeken en ik moest een stuurprogramma installeren, dit is niet gelukt. Eerder kon in wel via mijn computer toegang krijgen. Ik heb ook iCloud maar ik heb geloof ik 2000 foto's dus ik wilde graag even opnieuw beginnen want het vreet ruimte.
capthavoc
11 jaar geleden
Dat is raar ? heb je een ander pc om het op te proberen ?
misschien je kabel niet goed aangesloten ? maar als je foto,s op icloud staan is er niet veel loos
Ajs je de nieuwe phone aansluit krijg je waarschijnlijk alleen thumbnails ? in het begin. maar wellicht is er een update van itunes nodig ? of weet je nog de dag dat het wel werkte je kan een systeem herstel proberen ? maar heb je echt onder configscherm> automatisch afspelen gekeken
want als itunes wel start dan kun je daar aangeven wat de pc moet doen dus kan je voor iets anders dan itunes kiezen
dat heeft niet zozeer met het apperaat te maken maar meer met het programma
wat ook wel eens speelt is dat de batterij te leeg is ?
wacht tot ie 20 % vol is ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Iphone is 98% opgeladen en snoertje werkt ook prima..
Ik heb in mijn vraag een foto gevoeg, ik kan in configuratiescherm niet kiezen voor automatisch afspelen..
capthavoc
11 jaar geleden
zet dat configuratie scherm even op grote iconen (rechtsbovenaan)
de oude manier van configscherm ben ik gewend
dan zou je hem moeten zien