Kan ik een 1,5 jaar oude simkaart wisselen? (Het is een nieuwe)

Ik heb al lange tijd enorm slecht bereik. Ik heb 1,5 jaar geleden mijn simkaart laten knippen en hem in mijn iPhone gedaan. Ik heb bij het ingaan van van nieuwe abonnement een nieuwe simkaart gekregen deze heb ik er echter nog nooit in gedaan. Zou ik deze simkaart gewoon in mijn iPhone kunnen doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Ik vraag me af of het bereik beter word van een andere simkaart, maar dat terzijde.

Antwoorden (3)

Ja waarom niet, er zit geen tht-datum op. Heel veel van die prepaid-pakketten liggen ook al maanden, zoniet jaren in de winkel voordat ze verkocht worden!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb zojuist gewisseld.. iPhone geeft nu geen service aan. Tips?
Zal het niet doen,je zult je nieuwe kaartje opnieuw moeten registreren. In de winkel op bij de klantenservice.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je moet de simkaart nog activeren bij de provider, dit kan zowel online als met de telefoon via een speciaal nummer.