Wat kan ik doen zodat mijn mobiel weer aan gaat?

Mijn mobiel gaat sinds gister niet aan. Kan iemand me helpen? Ik heb mijn mobiel heel erg nodig. Wat kan ik doen zodat hij weer aan gaat? Ik heb een samsung galaxy mini 2, gister is die uitgevallen.. Ik laad hem ook bijna nooit hellemaal op. Kan iemand mij helpen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Laat in het vervolg je batterij helemaal leeglopen en laadt hem dan weer helemaal op, zodat hij vol is, dat is beter voor de levensduur van de batterij, ik vrees dat je nu een nieuwe moet kopen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Probeer het volgende:

Leg je mobiel aan de oplader.
Haal de batterij eruit, en er weer in.
Zet hem aan.

Hopelijk werkt dit voor jou.