Zoekgeschiedenis twitter op een iphone verwijderen?

Beste,
Ik wil graag mijn zoekgeschiedenis van twitter verwijderen (voor een iphone).
Voor meer duidelijkheid: het gaat om de geschiedenis die te vinden is bij 'ontdek'. (Zie foto)
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
2.4K

Het beste antwoord

volgens mij kan dat niet via je iphone...
je kan het wel via je computer verwijderen. ik weet niet of je tweetdeck gebruikt? maar daar kan je bij het zoekveld op clear history drukken. dan word het op je mobiel ook automatisch verwijderd

succes!