Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe verplaats ik me bestanden naar sd?

Halo ik heb een LG optimus L3 nu heb ik het naar fabrieksinstelling gedaan omdat ik zoveel problemen kreeg..
Nu wil ik al me bestanden, foto's etc. naar me SD kaart verplaatsen.. deze zit in me mobiel.
Alleen welk mapje is nou de SD. de vorige voor dat ik het 'hersteld' kwam alles in de interne geheugen waardoor ik weinig plek had voor apps etc.
Ik wil gewoon alles naar de SD kaart.
Iemand ervaring?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
663

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Het makkelijkste is om je telefoon aan te sluiten op de computer / laptop en daar de bestanden selecteren, knippen en plakken op de SD kaart in je telefoon.

Eventueel kun je ook je SD kaart uit je telefoon halen en aan de hand van een adapter in je computer / laptop stoppen het direct daarop plaatsen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als het goed is, kun je ook doorklikken naar de SD kaart. En anders zit er niets anders op dan een adapter te kopen en deze in en sd card reader te stoppen. Ook zijn er tegenwoordig een soort usb sticks waar je direct je micro SD kaart in kan stoppen en als externe schijf op je compiuter aansluiten.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding