Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb mijn Samsung Omnia 7 geblokeerd wat moet ik doen?

Ik ben de code vergeten en de software opnieuw laden lukt ook niet...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
684

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

You will need to hard reset your phone in order to bring back its functionality. You can do this by using the soft reset hold found near the Power button. Press that button, then press Cancel and Call button simultaneously and hold those buttons until you see Samsung Omnia on the screen. You will then see a reset screen with a message format or cancel. Use Format and your phone will return to its factory default settings.

U moet een harde reset de telefoon om terug te brengen zijn functionaliteit. U kunt dit doen met behulp van de soft reset hold gevonden in de buurt van de uit-knop. Druk op deze knop en vervolgens drukt u op Annuleren en tegelijkertijd Bel-knop en houd deze knoppen tot je Samsung Omnia op het scherm. U krijgt een scherm voor het resetten dan zien met een bericht formaat of te annuleren. Gebruik Opmaak en uw telefoon keert terug naar de fabrieksinstellingen.

Toegevoegd na 7 minuten:
U moet een harde reset de telefoon om terug te brengen zijn functionaliteit. U kunt dit doen met behulp van de soft reset hold gevonden in de buurt van de uit-knop. Druk op deze knop en vervolgens drukt u op Annuleren en tegelijkertijd Bel-knop en houd deze knoppen tot je Samsung Omnia op het scherm. U krijgt een scherm voor het resetten dan zien met een bericht format of te annuleren. Gebruik format en uw telefoon keert terug naar de fabrieksinstellingen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding