Mijn internet op mijn iPhone is heel langzaam, wat moet ik doen?

Sinds een paar dagen geleden is mijn internet op mijn iPhone steeds langzamer geworden en soms doet hij helemaal niks. Ik heb wel verbindig. Mijn 3G is gewoon wel heel snel.
Wat moet ik doen?!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
1.4K

Antwoorden (2)

Je zal wel een iphone 5 hebben!
Sommige exemplaren hebben problemen met wifi!
Als eerste kan je dan proberen om je
Internet instellingen te herstellen bij instellingen, algemeen, stel opnieuw in, herstel netwerkinstellingen!
Als dat niet werkt of als het probleem blijft terugkomen, kan je evt nog proberen om je hele telefoon te resetten! Staat ook bij hetzelde menu!
Wis alles! Wel even back up maken!
Als dat werkt moet je wel alles opnieuw er er op zetten, en niet d back up terug zetten!
Alsdatniet werkt moet je apple bellen! Zij zullen dan vragen of je deze dingen al hebt geprobeertvoor ze je verder helpen!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij sommige abonnementen wordt je internet langzamer als je in de buurt van je limiet bent. Als je over het limiet bent hoef je niet bij te betalen, maar wordt je internet steeds trager. Bij een nieuwe maand, na betaling van je abonnement begint de snelheid weer bij het begin. Youtube fimpjes kijken slurpt internet, ik raad je aan om dat te doen als je op een wifi netwerk zit anders wordt je internet erg snel weer langzaam.