Hoe zet ik mijn samsung galaxy y weer aan als dit niet lukt?

Ik heb al geprobeerd om hem aan te zetten als hij aan de oplader is. Hij gaat gewoon niet aan, hij valt direct weer uit.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
peterjbruins
11 jaar geleden
Kapoet. Je kan het best naar de winkel waar je hem hebt gekocht gaan om te laten repareren.

Antwoorden (2)

Misschien dat de batterij niet goed zit,
Ik heb dat eens gehad met mijn telefoon toen ik de achterkant eraf haalde
en de batterij stevig aangedrukt bleef houden ging hij wel aan maar zodra ik
de batterij weer los liet en het klepje er weer op deed schoot de batterij weer terug
en ging hij dus weer uit :S misschien helpt het je... Succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je onlangs geprobeerd hem te rooten of er een custom rom op proberen te zetten?