waarom kan ik met wifi niet op whatsapp?

ik heb een blackberry en kan met mijn wifi alles doen twitter facebook enzo maar niet op whatsapp ik heb geen zin/geld voor een internetabonnement hoe kan ik tog op whatsapp ik heb HI

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Als je Whatsapp voor het eerst geregistreerd op je mobiele telefoon of smartphone, wil Whatsapp je telefoonnummer verifiëren. Dit kan alleen wanneer je data gebruikt of een SMS / telefoontje kan ontvangen op het betreffende nummer dat je wil gebruiken. Wanneer dit niet kan, kan je geen gebruik maken van Whatsapp.

Gebruik dus voor het aanmaken even je data bundel (zet je wifi uit dus, want je telefoon kan niet wifi als data gelijktijdig aan hebben) en al zou het dan (bij wijze van) een euro kosten, dan heb je het actief en kun je weer over de wifi whatsappen.