Ik heb bij mijn abonnement een 'travel&surf' optie. Wat betekend dit?

Ik heb een i75 met iPhone5 bij t-mobile. Hier zit ook de bundel travel&surf bij. Wat betekend/is dit?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Travel & Surf is een voordelige internetpas voor het buitenland. Voordat je van internet gebruik maakt, koop je voor een vast bedrag een internetpas in MB’s. Als het internetvolume is verbruikt, koop je eenvoudig een nieuwe dag- of weekpas. Je kunt kiezen uit verschillende internetpassen zodat de aangeschafte internetpas geschikt is voor jouw vakantiebestemming en aan je persoonlijke wensen zal voldoen. Je hebt dus nooit verrassingen achteraf.
bamibal
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Duidelijk antwoord om mijn vraag, het is me helemaal duidelijk