700mb internet genoeg voor android met vaak 500 whatsapp berichten i.v.m groepschats en 10 webpagina's bekijk en paar keer facebook?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Dat lijkt me meer als zat !
Zolang je maar niet veel filmpjes bekijkt op youtube enz.
Als je dat niet doe heb je echt wel genoeg.
Mocht jij je toch zorgen maken kun je altijd een app downloaden die je verbruikt bij houdt !
Enkele suggesties : KPN MB app / VODAFONE MB app.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
thanks voor je snelle reactie. nee filmpjes kijken laat ik wel aan de wifi over thuis of voor mijn pc ;).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan heb je echt wel genoeg aan 700 MB.
Ik heb zelf 500 MB per maand en heb nog ruim over altijd.

Andere antwoorden (1)

Dat lijkt me ook zeker genoeg. Alleen als er in die whatsapp veel plaatjes/filmpjes gedeeld worden zou je tegen problemen aan kunnen lopen. Je kunt ook een internet verkeerschatter gebruiken (zie bronnen) om een schatting te maken van je gebruik.