mijn mobiel heeft om 3 uur 's nachts 6x het laatst gebelde nummer gebeld, hoe kan dit?

ik heb een samsung star II die afgelopen nacht om 3:04, 3:06, 3:19, 3:20, 3:22 en 3:24 opeens heeft gebeld naar een en hetzelfde nummer dat ik gisteren ook had gebeld. Hij is beveiligd en vergrendelt automatisch nadat hij een tijdje niet is aangeraakt. Toch heeft hij 6x gebeld (gesprekken van 4x 46 secondes 1x 45 secondes en 1x 1 minuut 11) minimaal 3 uur nadat ik hem had gebruikt om nog even radio te luisteren en een alarm te zetten. Heeft iemand enig idee hoe dit kan komen en/of hoe ik dit kan voorkomen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
3K

Het beste antwoord

Da's een foutje in het systeem. Als ik mijn samsung vergrendel, dan werkt mijn groene belknop nogsteeds. Hij belt dan automatisch het laatste nummer waar contact mee is geweest. Ik heb er in het begin dat ik hem had ook een paar keer problemen mee gehad, maar inmiddels aan gewend dat ie dat doet, dus dan denk ik er wel om.

Wat je eraan kan doen is zoals pieter zegt: instellingen > bellen > extra en dan automatisch herhalen uitzetten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Wellicht ben je aan het slaapwandelen geweest.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een raadselachtig -en wellicht onverklaarbaar- fenomeen... Misschien is degene die jij belde de hele tijd (tot 3 uur 's nachts) in gesprek geweest of heeft hij/zij pas op dat tijdstip zijn/haar telefoon aangezet?

Je laatste vraag (hoe je dit kunt voorkomen) is makkelijker te beantwoorden: ga naar Instellingen > Bellen > Extra instellingen en haal het vinkje weg vóór Automatisch herhalen.
Pieter2011