waarom geeft mijn android telefoon geeft niet aan dat ik mijn wachtwoord met gmail kan herstellen?

Ik ben het wachtwoord van mijn (android) telefoon kwijt. Normaal komt er dan te staan wachtwoord vergeten en kan je je wachtwoord opnieuw instellen met gmail. Maar bij mij niet hoe kan dit?
(ik heb wel een gmail account geregistreerd )

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

waarschijnlijk is deze mogelijkheid er niet op een mobiel site
veiligheid en functie zijn zo beter gegarandeerd lijkt me
maar is simpel op te lossen door het ww op te zoeken op een gewone pc en daar te veranderen
en daarna gewoon opnieuw in te loggen op mobiel
capthavoc