Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als ik opgebeld word zie ik de ene keer het telefoonnummer op de display verschijnen en de andere keer de naam van degene die belt. Hoe kan dit?

Toegevoegd na 1 uur:
Ik heb het in mijn vraag over personen die in het adresboek van de telefoon staan.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
674

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Als de persoon die u opbelt in uw adresboek zit dan verschijnt zijn naam in beeld zoals u die ingevuld hebt.
Als die niet in uw adresboek zit dan komt zijn telefoonnummer voor indien het geen privé nummer is want dan komt er "onbekend nummer" of iets dergelijks afhankelijk van het merk van uw mobieltje.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat klopt niet want van diverse mensen die in mijn adresboek van de telefoon staan komt de ene keer de naam er te staan en de andere keer het nummer. Ik had vanmiddag mijn zus aan de telefoon en die had hetzelfde opgemerkt.
Toch bedankt voor uw antwoord.
Dat hangt samen of je het 06-nummer hebt opgeslagen of met het landennummer van Nederland ervoor; dus als 00316.... of +316... Als het nummer in beeld komt, voeg het dan achteraf toe aan je telefoonboek; ik heb ook sommige mensen op die manier in mijn telefoonboek dubbel staan; dan komt de volgende keer een naam in beeld. Ik denk dat het aan de provider ligt hoe hij de nummerherkenning naar jou stuurt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding