Bellen lijkt me geen probleem als je Skype op het toestel geïnstalleerd hebt: dat is overigens alleen gratis als je belt naar andere Skype-gebruikers, die het programma op hun pc of mobiele telefoon hebben staan. Als je naar 06-nummers of naar een vaste telefoonlijn wilt bellen, heb je een (Skype)abonnement nodig.

Om tijdens het Skypen ook de camera te kunnen gebruiken, heb je een mobiele telefoon nodig waar een tweede camera opzit. Die zit dan naast het ingebouwde speakertje van je mobiele telefoon (dus: aan de kant waar ook de microfoon zit). Logisch, want je wilt praten en tegelijkertijd een beeldopname van jezelf maken.

De B5510 heeft geen extra camera aan boord, en ik vrees dus dat het niet gaat lukken om Skype mét video te gebruiken.

Er is een kleine kans dat je die opnamen kunt maken met de standaard camera die op jouw toestel zit, maar dat zou je moeten proberen.
Pieter2011
11 jaar geleden
molenaar
11 jaar geleden
bedankt