Een maand geleden kwam mijn broertje's Samsung Galaxy S Plus gloednieuw terug van reperatie, vlak daarna is hij in contact gekomen met water, wat nu?!

Nog garantie tot 2014 bij vodafone, we hebben er alles aan gedaan om het toestel op te laten drogen, Alleen het touchscreen werkt niet meer. Moeten we ermee terug gaan naar vodafone (we weten dat het niet binnen de garantie valt) of hebben jullie andere ideeën?

Weet jij het antwoord?

/2500

Tsja, Vodafone zal je niet helpen als de vochtstickers nat zijn geworden. Je kan het natuurlijk proberen met de kans dat je onderzoekskosten moet betalen. Of je gaat naar een semi-legaal zaakje om een nieuw scherm erin te laten zetten.

Vochtschade valt gewoon niet onder de garantie en dus onder je eigen kosten. Je kan proberen hem te laten maken bij een reparateur zoals GSMdokter. Bij Dynafix kan het in principe ook, maar dan wel tegen kosten en dat zijn kosten die niet van te voren bekend zijn. Wanneer ze alleen het touchscreen maken, moet je niet verkeerd opkijken wanneer opeens andere onderdelen aangetast blijken te zijn. Je hebt niet toevallig de verzekering genomen? Want daar valt vochtschade wel onder.

Bronnen:
http://www.gsmdokter.nl/index.php?dispatch...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100