Als je even had gegoogled, had je gezien dat dit een type internetverbinding is voor mobiele telefonie.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Snap je nog steeds het principe van Goeievraag niet? Hij wilt gewoon weten waarvoor/wat/hoe het staat...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Uhm... Deze site heet toch GOEIE vraag. Dit is een vraag. Ik ben minder tijd kwijt geweest om het antwoord te zoeken. Dan deze persoon nodig had om de vraag te stellen... Daardoor is het geen goede vraag.
Maar jij doet zeker mee voor de punten...?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Precies. vragen zoals deze of 'wat is de hoofdstad van Nederland' (voorbeeld) kunnen best gegoogled worden.
3G is een afkorting voor 3th generation technologie en is een telecommunicatiestandaard voor data-overdracht. 3G biedt de mogelijkheid tegelijkertijd gebruik te maken van geluidsdata (bellen) en non-geluidsdata (zoals downloaden van informatie, uitwisselen van email, en chatten). Ook videogesprekken zijn mogelijk met 3G, mits je een telefoon hebt die dat ondersteunt. 3G ondersteund een data-overdracht snelheid van maximaal 1 mb per seconde. 3G wordt gebruikt op mobiele telefoons, smartphones en sommige tablets. Er zijn inmiddels telefoons die de opvolger van 3G ondersteunen, 4G. 4G komt beschikbaar medio 2013 en is nog sneller met ongeveer 12,5 megabyte per seconde.