Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Iemand heeft een emmer water over mij heengegooid, nu heb ik waterschade aan mijn iphone, wat moet ik doen?

Iemand dacht grappig te zijn en gooide een emmer water over mij heen, ik had mijn iphone nog in mijn zak. toen ik wilde bellen kwam ik erachter dat mijn telefoon de hele tijd ''dacht' dat er nog een koptelefoon inzat terwijl dat helemaal niet zo is. weet iemand hier een oplossing voor? en kan het gratis gerepareerd worden of zoiets, mijn iphone is niet verzekerd.....

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (7)

Je kunt dit verhalen op de aansprakelijkheidsverzekering van de grappenmaker. Heeft hij geen verzekering dan mag hij uit eigen zak vergoeden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De persoon die de emmer water over jeen gegooid heeft kan hiervoor aansprakelijk gesteld worden. En als het goed is is hij/zij WEL verzekerd..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien is er iets ingevlogen, zoals een stofdeeltje. Kijk in dat geval goed in de input en probeer met een naald dit deeltje eruit te halen. Als dit niet zo is, zou ik even bellen met Apple Service Centre om te kijken wat je zou kunnen doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Slecht advies, als je er zelf aan geprutst hebt vervalt de verzekering.
Leg de telefoon in een bak met ongekookte rijst. Het is het proberen waard. En anders niet de schade inderdaad door de grappenmaker vergoedt worden. Door hemzelf of door zijn aansprakelijkheidsverzekering, als hij die heeft.

Toegevoegd na 26 seconden:
Niet is moet
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In Belgie kan je beroep doen op de familiale verzekering van deze persoon.
(Lees meer...)
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is dan waarschijnlijk het zelfde als de aansprakelijkheidsverzekering in Nederland.
Een tijdje gelegen zorgde iemand ervoor dat er een soort breuk in mn laptop scherm kwam. Dit heeft de persoon in kwestie netjes afgehandeld met zijn aansprakelijkheidsverzekering/WA. Dan ben je verzekerd voor het toedoen van andere personen en zelfs voor medische kosten, je bent aardig goed verzekerd, zelfs tot in de miljoenen. Dus gewoon even netjes met die persoon afhandelen en dan kost het hem niks.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb dit ook een keertje gehad. Ik heb met een föhn lucht in het oortelefoon opening geblazen, dit hielp bij mij. Veelmensen zeggen dat dit slecht is voor je telefoon, maar ik denk dat als je dit niet te lang doet, het wel weer goed komt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding