Iemand heeft een emmer water over mij heengegooid, nu heb ik waterschade aan mijn iphone, wat moet ik doen?

Iemand dacht grappig te zijn en gooide een emmer water over mij heen, ik had mijn iphone nog in mijn zak. toen ik wilde bellen kwam ik erachter dat mijn telefoon de hele tijd ''dacht' dat er nog een koptelefoon inzat terwijl dat helemaal niet zo is. weet iemand hier een oplossing voor? en kan het gratis gerepareerd worden of zoiets, mijn iphone is niet verzekerd.....

Weet jij het antwoord?

/2500

De persoon die de emmer water over jeen gegooid heeft kan hiervoor aansprakelijk gesteld worden. En als het goed is is hij/zij WEL verzekerd..

Misschien is er iets ingevlogen, zoals een stofdeeltje. Kijk in dat geval goed in de input en probeer met een naald dit deeltje eruit te halen. Als dit niet zo is, zou ik even bellen met Apple Service Centre om te kijken wat je zou kunnen doen.

Leg de telefoon in een bak met ongekookte rijst. Het is het proberen waard. En anders niet de schade inderdaad door de grappenmaker vergoedt worden. Door hemzelf of door zijn aansprakelijkheidsverzekering, als hij die heeft. Toegevoegd na 26 seconden: Niet is moet

In Belgie kan je beroep doen op de familiale verzekering van deze persoon.

Een tijdje gelegen zorgde iemand ervoor dat er een soort breuk in mn laptop scherm kwam. Dit heeft de persoon in kwestie netjes afgehandeld met zijn aansprakelijkheidsverzekering/WA. Dan ben je verzekerd voor het toedoen van andere personen en zelfs voor medische kosten, je bent aardig goed verzekerd, zelfs tot in de miljoenen. Dus gewoon even netjes met die persoon afhandelen en dan kost het hem niks.

Bronnen:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Aansprakelijk...

Ik heb dit ook een keertje gehad. Ik heb met een föhn lucht in het oortelefoon opening geblazen, dit hielp bij mij. Veelmensen zeggen dat dit slecht is voor je telefoon, maar ik denk dat als je dit niet te lang doet, het wel weer goed komt.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100