Dat is niet mogelijk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik weet het niet zeker maar ik dacht

Selecteer Menu > Toepassingen en Extra's > Opties > Downloads .
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is maar zeer de vraag of internet exploiter beschikbaar is voor dit toestel. (Wees in dat geval blij: IE is nou niet direct de beste keus)
molenaar
11 jaar geleden
is ivm webcam bekijken op mobiel
Nergens, want een explosief programma met die naam bestaat niet.
Computoon
11 jaar geleden
Probeer www.4shared.com, een bestanden-delings-site.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niet, naast de schrijffout neem ik aan dat je internet explorer bedoelt.
Deze browser is alleen bedoelt voor windows.
Maar er zullen ongetwijfeld wel andere browsers zijn die nagenoeg hetzelfde kunnen.
Doe maar eens een zoekactie met het woord "browser".