Mijn telefoon crasht tijdens het gebruik van google maps, hoe komt dat?

Heb een htc sensation welke helemaal up to date is, heb vanaf google play store google maps gedownload voor Android, maar zodra ik gebruik wil maken van dit navigatie software crasht mijn telefoon en wordt er een melding verstuurd naar htc omdat het toestel vanwege een ernstig probleem zichzelf probeerde te herstellen.
Tot afgelopen vrijdag heeft het perfect gewerkt, en nu ineens niet meer, heb al een harde reset gedaan ( 2x zelfs ) maar het probleem bijft hetzelfde.
Het heeft moeite met het vinden van GPS.
Iemand enig idee waar het probleem ligt?

Toegevoegd na 5 uur:
Toestel heeft moeite met het vinden van GPS tijdens opstarten navigatie, en tijdens het zoeken start het opnieuw op en krijg ik de melding zoals in mijn reactie beschreven is

Toegevoegd na 1 week:
Het blijkt achteraf dat dit een vaker voorkomend defect van de htc toestellen zijn, het is nu ter reparatie aangeboden

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
1.7K

Antwoorden (1)

Ik heb het zelfde probleem. Nogal vervelend!

Toegevoegd na 32 minuten:
Heb net HTC gebeld, ze zeiden dat ik dit maar eens moet proberen:
Menu -> Instellingen -> Apps -> (google) Maps -> Druk op: Cache wissen, geschiedenis wissen & gedwongen stoppen.

Ga dan weer terug naar het begin scherm en haal de accu uit de telefoon, terwijl hij gewoon aanstaat.

Wacht dan ongeveer 1 á 2 minuten en start de telefoon weer opnieuw op. Probeer het dan nog eens.

Toegevoegd na 32 minuten:
Bij mij werkt het nu weer!