mijn sim only op de nokia c2-01 doet het niet hoe kan dat ?

ik heb mijn sim only vandaag gekregen ik dee het sim kaartje in mijn mobiel ik heb de internet instellingen gevolgd op internet maar nu doet het nog niet ik kan niet bellen niet sms'n en niet internetten ik heb een 200bundel met 200 mb internet hoe kan dat ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Wanneer gaat het abootje in? Kan best zijn dat je de SIM-kaart nu al hebt gekregen, maar dat het pas as maandag (bijv.) ingaat. Anders even contact opnemen met je provider.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
[@freekfluweel] er staat binnen 3 minuten bellen en sms'en
Het kan zijn dat de telefoon niet simlock vrij is. Dan wilt hij ook niets doen