Google zoekknopje werkt niet, wat te doen?

Als ik op mijn iPhone naar google ga, en op de startpagina een zoekactie invoer, dan kan ik gewoon op 'zoek' klikken. Echter, als ik dan op de pagina met resultaten ben en de zoekactie wil veranderen in dat vakje bovenaan de website (op de google website zelf dus) dan doet het zoekknopje op mn toetsenbord het niet meer. Bij iedereen die ik ken die een iPhone heeft doet deze het wel.
Hoe kan ik dit oplossen? Want het is nogal irritant:(
(Het gaat om het blauwe 'zoek' knopje rechts onderin de afbeelding)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Rechts boven staat een vergrootglas. Druk daar maar eens op ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Wat heeft dat met de zoekknop op het 'toetsenbord' te maken dan?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik had je vraag wat onhandig gelezen. Ik dacht dat je een manier wou om toch te kunnen zoeken. Je zou het volgende kunnen proberen; -Open google.
-zorg dat je toetsenbord onzichtbaar is.
-rechts boven moet als het goed is een pijl naar boven komen te staan. Klik daar op.
-nu zie je een tandwieltje staan naast het pijltje waar je op klikte dat nu naar beneden wijst. Klik op het tandwieltje.
-bovenaan staat "spraakgestuurd zoeken" klik daar op.
-nu staat erbij "alleen praten" en waarschijnlijk staat deze bij jou aan. Zet hem uit en probeer het eens ;) Als dat niet werkt zul je zelf een aantal instellingen moeten veranderen bij dat tandwieltje. Als dat ook niet mocht baten zou ik google contacteren, want ik denk dat het iets met je instellingen heeft te maken. Succes iig.