mijn samsung galaxy s i9000 wil niet meer opladen..na alles geprobeerd te hebben. hoe kan dit?

ik heb al een nieuwe oplader gekocht, dat hielp niet. vervolgens 3x mee naar de winkel geweest en 3x oplaten sturen, hielp niet. nu een nieuwe batterij gekocht..en het leek erop dat ie het even deed! maar hij stopt nu bij 60% en als ik hem aan de lader doe geeft ie nergens aan dat ie aan het laden is. ik kan er niet meer tegen , en wil zo graag mijn telefoon terug! weet iemand wat ik moet doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Heb je de meest recente Android-versie erop zitten?

Ik had met mijn Galaxy S i9000 een probleem dat op het jouwe lijkt: mijn accu liep veel te snel leeg. Een nieuwe accu erin hielp niet. Toen ik mijn firmware had geupgrade naar Android 2.3.6. was het probleem opgelost.

Het is niet helemaal hetzelfde als jouw probleem maar misschien werkt het, wie weet.