Hoe zet je internet op de Samsung Galaxy s2 zo uit dat hij alleen nog maar WIFI pakt?

Er zijn meerdere manieren om internet uit te zetten. Maar op welke manier verbindt hij niet met internet via netwerk maar nog wel met wifi? Wil in het buitenland nl. Geen torenhoge rekening maken...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
1.1K

Het beste antwoord

Instellingen > Draadloos en netwerkinstellingen > Mobiele netwerken > Pakketgegevens gebruik.

Die moet je uit zetten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

In de instellingen bij verbindingen "Dataroaming" en eventueel "Dataverbinding" of iets wat erop lijkt uitzetten.

Trouwens, welke provider heb je en wanneer is je abonnement afgesloten? Bij T-Mobile heb je namelijk Travel & Surf, dat zit er standaard bij als je abonnement is afgesloten na een bepaald moment.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
gwn bij je abonnement internet stop zetten;bijv. normaal 10 mb's nu 0. want wifi is gratis