Blackberry appworld weg??

Mijn blackberry appworld moest geupdate worden, dit heb ik gedaan, maar nu is mijn appworld weg, whatsapp, twitter en facebook ook.
Ook heb ik geprobeerd hem opnieuw te downloaden via www.blackberryappworld.com , maar nu heb ik hem nog steeds niet. Wat kan ik doen om hem toch terug op mijn BlackBerry te krijgen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Het is mogelijk dat tijdens de installatie ervan iets verkeerd is gegaan. Beste om dit op te lossen kan je "BlackBerry Desktop Manager" op je PC installeren. Wanneer de BlackBerry via USB met de PC verbonden is kan je links klikken op Toepassingen om vervolgens opnieuw Appworld aan te vinken.
De BlackBerry Desktop manager kan je hier downloaden: https://swdownloads.blackberry.com/Downloads/entry.do?code=A8BAA56554F96369AB93E4F3BB068C22
(voor PC en MAC)
Mocht je bij gebruik van de software het probleem hebben dat de telefoon niet goed gezien word dan zou ik de laatste firmware even downloaden en installeren voor de zekerheid.
Ik Plaats even een linkje naar de software van KPN welke ook prima werkt op bijvoorbeeld T-Mobile en Vodafone versies van BlackBerry.
De Device Software kan je hier downloaden: https://swdownloads.blackberry.com/Downloads/entry.do?code=5B69B9CB83065D403869739AE7F0995E

Ik wens je veel succes toe en hopelijk list dit je probleem op.
Op de BlackBerry site kan je prima valse gegevens geven mocht je jezelf niet kenbaar willen maken om software te kunnen downloaden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mooi zo, Ik hoop dat nu wel alles lukt en dat je weer veel plezier aan je BB zal hebben. Is al het andere nu ook goed gelukt?