Waarom lijkt het alsof mijn iPod niet oplaad?

Hij laad op, maar stopt bij de 93.75% wat is dit en waarom laat hij niet verder op?
Had hem eruit gehaald en beneden erin gedaan toen sprong ie naar de 100% nu niet meer ofso... Laad ie nog wel goed op? Gaat ie niet stuk hierdoor? En wat is er aan te doen?:(

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Een accu laad steeds minder op na verloop van tijd. Dit noemen ze het "memory effect". Hoe ouder de accu en dus hoe vaker opgeladen, des te groter wordt dit effect. Om dit een klein beetje te voorkomen dien je een accu altijd eerst compleet te ontladen alvorens te laden.

Toegevoegd na 4 uur:
Het type accu speelt hierbij ook een rol. De oude loodaccu's hadden dit effect praktisch niet, maar waren duur en slecht voor het milieu. Thans zijn er meerdere types accu's, met elk z'n vóór en nádelen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan het laten repareren op
www.smartphone-point.nl daar kan je ook zien
hoeveel dat gaat kosten en contact nemen en een afspraak maken.

Ik hoop dat ik je heb geholpen ;)!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat zouden ze moeten repareren dan?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ze kunnen je accu vervangen.
En idd het is wel een beetje duur maar kweet niet hoeveel jij er voor over hebt?