Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb een nieuwe gsm gekocht en ik ben er al mijn geld op kwijt, Hoe komt dat?

Ik heb een Nieuwe gsm gekocht en heb er 15 euro op gezet, de volgende dag was al mijn geld weg en ik had niets gedaan. Hoe komt dit? Mijn gsm is een Samsung Galaxy GT-S5360

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
768

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Vermoedelijk staat het toestel ingesteld op automatische verbinding met internet. En tja, en dan vliegt je tegoed er doorheen. Dus even opzoeken bij de instellingen en aanpassen dat het toestel alleen iets doet als jij dat aangeeft. Ook een automatisch antwoordapparaat kan ingesteld zijn.
(Lees meer...)
Amadea
11 jaar geleden
Misschien heb je onopgemerkt op betaald internet gezeten, hiervoor kan je je telecombedrijf(kpn ect.) mailen, zij kunnen zien wat ermee gebeurt is. Ikzelf zit bij vodafone en had dit ook gehad, ik heb al mijn geld weer terug gekregen. Je kan ook vragen of ze je mobiel internet willen blokkeren, dan gebeurt het geen 2e keer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Aha, dan staat je internet nog aan. Op mijn mobiel (een LG Optimus 2x Speed) kun je dat als volgt uitzetten, en het zal ook wel zo moeten op jouw mobiel, aangezien het beide android toestellen zijn. Je gaat naar Opties > Verbindingen > Mobiele Netwerken. Eenmaal bij Mobiele Netwerken verwijder je het vinkje bij Data-roaming.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding