Hoe kan ik een keuze maken tussen de samsung qwerty omnia en de Lg gw520?

Ik zoek een telefoon voor zakelijk gebruik. Wil er een uitklapbaar toetsenbord op maar kan tussen deze twee niet kiezen. Iemand het antwoord?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Ik heb erg slechte ervaringen met de LG. Vooral met de klantenservice. Ik hoorde in de telefoonwinkel dat ze vaker 'gedonder' met de klantenservice hadden. Ik mag nu een nieuwe telefoon uitkiezen, maar de verkopen raadde mij de LG af. Natuurlijk wou hij niet weer hetzelfde verhaal opnieuw (mijn smsjes kwamen namelijk voor de helft niet aan), maar dit zegt wel veel over LG lijkt me. Daarom zeg ik.. Samsung! Als ie niet zo duur was, dan had ik die graag gekozen laatste, want ik vind hem ontzettend mooi! Succes met je keuze!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou voor geen van tweeën gaan! Ken mensen die de toestellen hebben, en die bevallen beide slecht! Ga voor Nokia, of voor een Iphone, dan heb je wat!