Wat is de DM-service op mijn telefoon?

Wat is de DM-service op mijn android telefoon? en is het slim deze stop te zetten ivm met geheugen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
1.3K

Antwoorden (1)

Intelligent Application Gateway SP2 1.0 biedt gebruikers een handige remote access gateway die de productiviteit verhoogt door het geven van mobiele en externe medewerkers, partners en klanten eenvoudige, flexibele en veilige toegang tot vrijwel elke toepassing van een breed scala aan apparaten en locaties.
Microsoft Whale Communications IAG 2007 Service Pack 2 met Application Optimizers biedt SSL VPN, een Web applicatie ...