2jarige abonnement bij t mobile bij tmobile verloopt bijna. Ik wil een toestel uitkiezen. Alleen je moet extra bijbetalen. Advies/tips voor afdingen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

kijk of je hetzelfde toestel bij een andere provider goedkoper kunt krijgen (voor dezelfde maandkosten zonder bijbetalen) en geef aan dat je dan daarheen gaat.
Bij mij waren ze daar gevoelig voor en kon het toen wel zonder bijbetalen.