Kun je in de garantie-periode een nieuwe telefoon eisen nadat deze al 5 keer ter reparatie is opgestuurd naar de winkel?

Na hoeveel keer mag ik een nieuwe telefoon/geld terug eisen? Wat moet ik nu doen? De toestel is al meer dan 3 keer opgestuurd en gerepareerd, maar na een tijdje begint de toestel weer de zelfde probleem te geven. Dus na hoeveel keer mag ik een nieuwe telefoon eisen binnen de garantie-periode?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

U mag dat telkens eisen maar wees al blij dan men hem hersteld en niet aan een fout van uzelf toeschrijft.
Ze zullen zelf wel inzien dat dit niet langer kan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Daar zou ik niet op rekenen. Ze komen daar vaak niet zelf mee. Je hebt vaak meer rechten/mogelijkheden dan ze je doen geloven.
Ik zou even contact op nemen met de rechtsbijstand.
dat ligt eraan of dit in de garantie tijd is gebeurd zo ja dan heb je na de derde keer al recht op een nieuwe tel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik had dit dus ook bij expert met mijn laptop.

Ze boden mij geen andere oplossing en ik kreeg hulp van geen partij.

Maar ze vertelden me dat ik na 3 keer hetzelfde probleem heb ondervonden en opgestuurd heb dat ze mij dan een nieuwe oplossing moesten bieden.

Dan is het de plicht van als ik het goed heb de winkel om je of een toestel van zelfde waarde aan te bieden. Of hetzelfde toestel maar dan nieuw. Of geld terug.