Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie weet een goed programma om Outlook 2003 te synchroniseren met een Samsung Star?

En dan niet het meegeleverde Samsung (new) PC Studio.
Meer iets in de trant van Phone Explorer (helaas alleen geschikt voor Sony Erricson telefoons).
PC Studio vind ik persoonlijk niet echt gebruiksvriendelijk.
Bovendien zijn er te weinig mogelijkheden om de syncronisaties te customizen en/of te tweaken.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons
958

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

De bijgeleverde software doet dit uitstekend en is mijn visie en eigen ervaringen erg gebruiksvriendelijk...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik merk dat de software niet al mijn telefoonnummers van mijn contactpersonen in outlook overneemt.
Ik weet dat het aantal velden beperkt zijn in de telefoon, maar had ik zelf mogen kiezen?
Jammer genoeg niet.
Voorts wordt in de PC studio niet goed gelet op het interval van afspraken die ik wil overzetten, herhalende afspraken worden gewoon meegenomen over de gehele serie, ook al vallen die buiten het opgegeven interval. Misschien ben ik te veeleisend voor en simpelen telefoon als deze, dat kan natuurlijk ook ;-)
Maar mischien dat iemand een geweldige oplossing weet :-)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding