Als ik naar het buitenland sms, kost dat mij dan geld of die persoon in het buitenland?

Mijn vriend stuurde met net een sms, hij zit in Lloret de mar. En ik vraag me af of het mij extra geld kost als ik terug sms? Want ik ga liever niet over mijn abonnement heen, is al duur zat zou ik zo zeggen haha! Dus mijn vraag: kost het geld om te sms'en naar Spanje? Alvast bedankt!!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
1.4K

Antwoorden (3)

Als jij naar het buiteland sms't dan is dat duurder dan dat je in Nederland sms't.
11 jaar geleden
Het kost jou niets extra.
Zijn smsjes zijn wel duurder.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als jouw vriend een Nederlandse provider heeft kost het jou niets meer dan een gewone sms die je normaal naar hem verstuurd. Het lezen van een sms voor hem kost ook geen geld. Als hij een sms naar jou wil sturen kost het hem wel meer geld.