Is er op dit moment een storing bij Vodafone in Twente/Achterhoek?

Op 21-05-2012 werd ik om 20.44 uur gebeld door +310. Ik nam op noemde mijn naam en hoorde verder helemaal niets. Ik zei vervolgens: "ik hoor helemaal niets, dus bel s.v.p. even terug". Op 22-05-2012 stond er in de display: "1 gemiste oproep". Dit bericht was om17.31 uur. Kijk ik bij oproeplog, dan staat er ook om 17.31 uur een rode pijl (uitgaand gesprek) naar +310. Dit terwijl ik helemaal niet heb gebeld!

Toegevoegd na 2 uur:
Inmiddels ben ik er achter! Het was de KPN!

11 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Ik woon in Enschede, en heb nergens last van.

Soms wil een telefoon wel eens gek doen. (heb blijft software). Gewoon even opnieuw opstarten is voldoende.