Is de iPhone 4S beter voor mij als mba gebruiker beter dan de samsung galaxy S II of andere?

ik gebruik al iets van een jaar een MacBook Air en wil ook graag en nieuwe smartphone maar iPhone of Samsung Galaxy (...) ik zou het niet weten ik dacht zelf aan een Iphone vanwege het handige iCloud maar weet het niet zeker.
Kan iemand advies geven?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Ik zat met precies het zelfde probleem!

Ik heb toch voor een iPhone gekozen, en ik ben dik tevreden. Zeker de samenwerking met mijn MacBook is geweldig. Dit komt met name door iCloud.
Een nadeel van de iPhone is dat je gedwongen wordt om te kiezen voor Safari en bijvoorbeeld iTunes. Ook kosten veel apps geld Jailbreaken is een goede optie dan is het gratis (de garantie vervalt wel).
Maar Siri is bijvoorbeeld geweldig om mee te werken. Het paradepaardje van Apple. De telefoon is softwarematig het beste. Fysiek gaat hij sneller stuk.

Zeker door de Macbook zou ik toch kiezen voor de iPhone. Ik heb er nooit spijt van gehad.
Desondanks heeft Android ook voordelen maar ik zou voor de iPhone kiezen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
er zijn op youtube heel veel reviews te vinden over verschillende smartphones
dus wellicht kan dat je helpen bij het bepalen van de keuze
capthavoc