Ik heb een iphone gekocht, en ik wil whatsapp dowloaden maar die doet het niet, wat moet ik doen?

Er staat dat ik mijn nummer moet verifiëren en dat doe ik dan maar dan moet ik een sms ontvangen, maar die ontvang ik steeds niet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Hoelang heb je gewacht op het smsje? Het kan lang duren... Heb je ook je iphone nummer gebruikt en niet een een nummer van een andere telefoon?
Probeer whatsapp te verwijderen en opnieuw te installeren, dat wil ook wel eens helpen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb eerst 70 min gewacht en nu moet ik 170 minuten wachten, ik heb gewoon mijn eigen nummer gebruikt en als je whatsapp opnieuw wil downloaden moet je er dan nog een keer voor betalen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, je hoeft niet opnieuw te betalen.
Als hij het daarna nog steeds niet doet moet je het ff zeggen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hij doet het nog steeds, ik moet nu 64 minuten wachten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat bedoel je precies met zoveel minuten wachten? Staat dat er?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als ik op whatsapp druk dan staat er,
Er is een sms- bericht met de code naar het bovenstaande nummer gestuurd
voer de 3-cijferige activatiecode in om uw telefoon nummer te verifiëren. en dan staat er een plek waar je dat 3 cijferige nummer in moet toetsen en daar onder staat stuur opnieuw of bel mij, als ik dan op stuur opnieuw druk komt er
recente poging tot verificatie wacht 42 minuten alvorens opnieuw te proberen
en als ik op bel mij druk bel ik naar amerika.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dankjewel voor de hulp whatsapp doet het!