Waar kan ik een onverwoestbare en goedkoop prepaid mobieltje halen, met alleen gps en hoge megapixel camera, zonder andere dingen erop?

Ik doe veel aan klimmen en geocaching, dingen waar je een goede gps voor nodig hebt. Ik gebruik mijn mobiel voor niks anders dan bellen/smsen, gps gebruik en foto's maken van de mooie natuurlandschappen waar ik langs kom. Nou is klimmen wel een heftige sport en ik heb te vaak meegemaakt dat mobieltjes van 150 euro gewoon kapot gaan doordat ze niet gebouwd zijn op zand en water en stootjes, maar op internet en apps. Waar zijn die onverwoestbare dikke nokia's gebleven!? Ik wil niet aan een abonnement vast zitten want over het algemeen gaan mijn mobieltjes niet erg lang mee. Weet iemand een mobiel annex camera die aan deze eisen voldoet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Onverwoestbaar en goedkoop gaat vast niet samen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mmm je hebt waarschijnlijk gelijk, maar ik wil het toch proberen :D. Bedankt voor de reacties btw. En ik bedoelde eigenlijk geen prepaid (oeps) maar simlock vrij

Antwoorden (2)

Ik dacht aan een Motorala Droid Razr volgens mij is die nog niet verkrijgbaar maar het is wel een sterke smartphone met gps mogelijkheden en een goede camera.

Een Motorola Defy is ook sterk maar heeft wel een wat mindere camera maar is waarschijnlijk wel weer goedkoper.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in eerste instantie zou ik zeggen, een garmin gpsV, een nokia 6310 en een stevige digitale camera.
maar ach, dit is natuurlijk niet de vraag.
ikzelf gebruik een nokia 5800 xpressmusic, en deze maakt goede foto´s, en geocachen gaat er ook super mee, soms heeft hij zelfs een beter bereik dan onze gpsV.
de camera heeft niet zo´n hoge resolutie, en hij is ook niet bepaalt nieuw, maar hij heeft naar mijn mening wel de oude nokia stevigheid, op het tochpad na dan.
al is deze wel beduident sterker dan de nieuwere glazen tochpads, aangezien deze van plastic is.
heb hem laatst van 4 meter hoog op stenen laten vallen, toen was het scherm helaas wel kapot, maar na reparatie deed alles het weer, zelfs het tochpad dat niet vervangen was.
ik zou zeggen, neem deze in combinatie met een spiegelreflex, want als je echt goede foto´s wilt maken, heb je hier niet niet genoeg aan, sowieso niet aan een telefoon.
lees ook mijn revieuw op geocaching.com.
geo2all