welk abonnement moet ik kiezen voor mijn dochter?

mijn dochter van 14 wil graag een blackberry. Ze heeft nu al een abonnement zonder internet. maar als ze een blackberry heeft wil ze graag een abonnement met internet. ze heeft al een laptop dus ze gaat waarschijnlijk alleen internet gebruiken voor whats app en social networks. dus welk abonnement kan ik het beste voor haar kopen. we willen niet een te duur, zo rond de 10,00 maximaal 20,00. we hebben al een beetje rond zitten kijken alleen we weten niet hoeveel mb ze ongeveer nodig heeft.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oke bedankt voor de tip!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vergeet de telefoon niet te blokkeren voor betaalde smsjes! http://www.smsdienstenfilter.nl/

Antwoorden (3)

Ik ben zelf 15 jaar en ik heb een abonnement bij Ben.nl wat 17,50 per maand kost met 500 mb internet en 250 bel minuten en sms'jes, zelf ben ik heel tevreden hiermee en het is zeker een lage prijs. Ook kun je elke maand je abonnement aanpassen of stop zetten. Dus als ik u was zou ik gaan voor Ben.nl
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja ben.nl is goed,maar misschien in www.simpel.nl wel handiger.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een iPhone 4S en simpel heeft geen micro sim kaarten dus die viel voor mij af, en heb slechte ervaringen meegemaakt met simpel in de familie.
Je kunt ook een gratis BlackBerry krijgen met onbeperkt internet, 125 belminuten en 25 sms voor 16,95 euro per maand. Dan weet je zeker dat je niet over je internetlimiet heen gaat. Kijk hier anders even: http://www.infoon.nl/gsm-sale/?merk=BlackBerry